Thursday, November 24, 2011

SABTU & AHAD yg bermakna...

assalamualaikum..
alhamdulillah
sabtu & ahad lepasku dipenuhi dgn aktiviti yg berfaedah..
bayangkan..
oke jap!
sila tutup mata n berimaginasi~ =)
hari sabtu, setelah habis training
jam 1430h kami berlima pergi kelas and buat assignment
banyaaaakkk sangat assignment yang lecturer bagi
kalau sem lepas..
banyak lab report
sem ni memang hebat dengan assignment and kelas tambahan
well done!
suka sangat2
sedangkan ada kelas tambahan and assignment yang berjuta2 lemon ni pon aku still terkial2..
cuba bayangkan kalau lecturer x bagi ape2..
confirm melilau ke mana ntah aku
so..
kami habis jam 1830h
pergi makan dekat cafe
jam 1930h berkumpul di kelas semula
jeles juga tengok kawan2 lain beristirehat
tapi apakan daya
aku x mampu macam tu
kalau aku join sekaki
confirm ternganga time exam nanti
so, aku buat mana yang mampu
habis discuss untuk malam tu adalah pada jam 2315h
terus balik bilik and rasa lesu sangat
hahaha..
x biasa struggle macam tu sekali kan
(menggelabah je kan?)
bisanya stay up sampai 2 ke 3 pagi je..
paling2 dahsyat pon x tidur malam..
setakat sehari dua malam tu x pe lagi
tapi kalau sampai mngorbankan hari bercuti ku..
kira agak terperanjat juga la..


insan2 ini sedang khusyuk!tapi yang belakang sekali tu......ahahahaha..(hebat! dia siap dulu!! ;p)
ini meja study aku (baru nampak macam student u kan?..ahahaha)




kalau study mesti laparkan...so minta tolong angah belikan pizza yg banyak2 cheese tu.. n angah belikan!! yeayyyyyyyyyyyy..lapyumoreangah!
kalau teirngat balik..
terus rasa lapar!
yummy gileee!!
penuh dgn cheese!
sedap!
i ate 2 slices ok..
dh siap potong2..total ade 6 slices..
sebab aku rasa sedap and....best gilak!
aku pon makan 2!
bantaiiiii..kalau bab2 cheese ni jangan main2..
aku memang gila sangat2 dgn cheese..

lepas makan pizza, terus taburkan super ring..haha, cheese juga kan?
so yummehhh meh..

so, bila dah bosan belajar, kita main conteng2 pulak kan...
tangan gatal!
membazir dakwat pen..
at last ke tong sampah jugak benda ni

No comments:

Post a Comment