Tuesday, November 8, 2011

continue...








assalamualaikum..
oke
kita continue cerita yg tergendala hari tu..
after turun train tu
aku pon pegi la masjid jamek
jalan2 cari pasal
eh.eh.x!
jalan2 cari tudung yg kakak kirim
jalan sorang2, jauh juga menapak
next,
g kl sentral terus
tukar baju kat kl sentral
minum air
cuci mata
beli famous amous yg kakak kirim
at first kakak just kirim cookies choc chip
at last, aku beli?
2 cookies choc chip
2cookies double choc
3 cookies cranberries
100g pecan n macadamia nuts
100g double choc
see...puas makan! =)

then decide naik bas ke lcct pukul 2.30 ptg
dh x larat dh jalan
beg dh la berat
looks like dwarf yg bwk bag hadiah untuk d distribute kn
hahaha
=)
sampai lcct terus text angah
"dh smpai lcct"
right after that angah terus call back
blablabla
oke, angah suruh g starbuck!
ayuuuhhh!!
jgn lepaskan peluang keemasan
sampai2 je kat starbuck
angah hulur not 50
hoyeeaahh2!
beli air hot hazelnut choc
siap amek yg large lg teewww
kelas ko jah!
pastu nmpak cake
ai kan cake lover
bajet2 mcm masterchef
makan pastu komen2
hahaha

nak comment jujur?
x sedap!
itu bagi aku la..
lain org lain taste kn?
bak kata angah
rasa dia mcm ubat gegat?
hahahaha~
ni pulak kek yg aku beli
nak comment jujur jugak??
manis!
manis yg teramat especially kat base die tu
terus makan yg bahagian atas n tinggalkan yg bawah
jujur kata choc indulgence is much much much more better
name kek ni klo x silap aku...
peanut butter creme brulee
klo salah sori k~
so...
lepas makan baru terfikir
eh?
halal ke x ek?
pernah dengar ura2 kata x halal
ish..
dah menggelabah juga la kat situ
cari sign2 halal..
tiba2 jumpe juga kat sini=)
cool~~
lepas dah menghabiskan duit angah
terus tanya
"angah dah check in blom?"
(dgn harapan agh akan kata x lg, so boleh la pergi check in sama2)
sekali angah jawap 'dah!'
erk???
pastu terus buat ayt cmni "acik blom check in lg, jom la teman acik..acik x biasa laaa"
kikiki...
sukses! sukses!
angah ikoootttt =)
aku check luggage, angah tolong check in
lepastu x taw nak pegi mana
terus set mode camera kat handphone n hulur kat angah suruh tangkap gambar
ai kan minah gedix!
gila camera gitewww
hahahaha
nah ko!
hasil tangkapan yg x berapa nak ikhlas!
oke la...still ade pict~
lepas tu aku ajak angah g lepak kat restoran yg ala-ala garden kat lcct tu..
lupa lak nama dia
angah suruh aku pegi dulu sebab dia nak pegi halau nyamuk
banyak sangat nyamuk katanya
katanya lah kannnn
ish3
then aku duduk sana
order salad yg makan mcm aritu
pastu on9 guna wifi sana
bila salad sampai..
terus..eh? eh? salad apekah ini??
ade daun salad, tomato,timun n telur
itu SAHAJA oke
ko hadoo???
hahaha...
rm6.90 oke!
not including text yet
dushh!!
(langgar tiang)
mahal bagi aku
klo mahal tp bermutu x pa
ni mahala dan berkutu jadinya
xpela...
on9 lama2 sampai pukul 5.30
terus check in
n ready to flyyyyyyyy!!! ;p

No comments:

Post a Comment