Wednesday, June 22, 2011

hadiah haku yg punyaaaa!!!

assalamualaikum..
okeh, tajuk pon cam sampah..
so
entry nye pon biasa2 je la...saja duk nk menambah entry dlm blog hakuu ni..
supaya kelak di masa hadapan aku boleh gelak guling2 dr ruang tamu ke dapur bila baca balik kisah2 lama..keh3..
aku nk cite pasal HADIAH!!
actually ada someone bagi hadiah ni kat aku!
mekacih ye!!!
n mekacih jgk tukang lukis!
loike!
plan asalnya..nk bagi masa makan malam...
konon2 mkn mlm biasa je..
pastu nanti ada member tlg bwkkan potret ni..
tp apakan daya..
mak kalau dh tido~~
mmg x hengat dunia!
silap2 kalau ko kol aku tgh aku syok layan mimpi..
ko yg kene mrh balik!!
hahahaha..
selalu wokeh org kene mrh ngan aku bila kacau aku tido!
kahkahkah..
buruk kan perangai??
ni anak dara ke anak kera???
ish3...
ai ank dara taaaww~~ awwww~~~
damn! geli....hahahaha
so, inilah potretnya...
frame tu aku yg pilih(tp xtaw tujuan frame tu, kalau aku taw! aku hangkut yg paling mahal!! hahahahaha, kejam!)
bunga kering itu juga milik aku...
disimpan dalam buku ketenteraan,
dr tahun bila pon aku x hengat!
heeeeee~


ade rupa aku x??? ade? ke x? mula2 aku tgk, eh, buruknya rupa ni!! x! aku cantik! bukan aku ni!! huahahahahahahahaha, gile perasan!
oke2..x! x! x!
mula2tgk mcm lain macam je..
tp bila hari2 ngadap muka sendiri...
bangun tido nmpk muka aku
nk tido nmpak muka aku
nak pakai tudung, makeup n bagai2..nampak muka aku..
sbb aku ltak betul2 seblah cermin...
so..lama2 dh perasan! eh, ade rupa ai jugak laaa...
br aku sedar hodoh x hodohnya aku...
hahahahahahaha,
hape ko hengat ko cantik???
x payah perasan oke mira!
=)
aku mmg x cantik! tp comel tu ada cket la..eh,bukan sikit! banyak!!!
hahahaha, oke! tipu lg!

so, aku ckp la kat si pemberi hadiah ni...y not dia yg lukis sndiri...kan lebih dihargai...
mcm cool je kau lukis pastu kau bg kat org kn? kn? kn?
tp si pemberi hadiah dgn jujur mnjawab yg dia mmg fail bab lukis2 ni, especially portrait...
hanya org2 terpilih ja di anugerahkan kelebihan melukis potret ni..semua boleh lukis, cuma bezanya jadik x jadik n lawa x lawa la kn???
so si pemberi hadiah tetap menunjukkan effort nya melukis dgn lukisan 1D!!
dan hasilanya::::::
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
loading......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





aku terkesima! terpesona! terkagum! terdiam tanpa kata! dan tergelaksampai nk mampos time ni!! hahahhahahahahahahahaha,
nice pict la bebeh!
aku tetap menghargai selagi kau ikhlas melukiskannya..
eh!
mmg ada rupa aku la!
kau mmg ikhlas lukis gambar ni kan?
tgk balik??
bertudung...
pakai boot.
mata pon mcm mata aku, boolaaat je kn?
gemok
pendek
haaa!!! kan? kan? kan?
hahahahahahahahaha, sbb tu aku hargai gila gambar ni!
sbb aku taw ko cuba seikhlas yg mungkin dlm melahirkan idea dan membentuk serta menonjolkan diriku ini dlm lukisan mu!
hahahaha, mekaceh banyak2 ye!!



ini adlh gmbr aku! silabuat perbandingan ye?? sama x??? =)

No comments:

Post a Comment