Thursday, December 23, 2010

bermuram durja, bersedih hati

entry aku kali ni x jauh drpd perkara2 yg meliatkan emosi kn?
kn?
ntah la...
emosi kurg stabil
adakah disebabkan perubahan hormon yg agak drastik
perghh....miraa...miraaa...

2day...adalah hari yg aling menyedihkn spanjang LKU..
ok for those yg x taw LKU tu apa...
LKU is stand for latihan ketenteraan umum ye adik2..
ape dia??? latihan ketenteraan umum..oke..pndainyeeee..hahaha..tgk! gila lg!
hari ni, my teammate wat full rehearsel utk d-day eco challenge..
tp hari ni..
dr pg td da rase x sdap bdn..(eceeeyyyhhh, tgk! amira sdg mmberi alasan)
haha..x tipu woooohhh..
smlm dmm
tp dmam sket2 je...
dmam ppown mcm malu2 nk kuar..ye ah...
dah dkt 3 bulan lbeyh n nk masuk 4 buln da x demam since lpas operation tu kn..
so, dmam kali ni mcm malu2 kucing...bukan mcm dulu..mcm raja rimba..main terjah je..hahaha
so, stelah digagahkan diri, kaki dan hati utk terus berlari-larian..
akhirnya daku kecundang di pertengahan jln..disebabkan rongga hidung dipenuhi cecair...yaakkkkss!!
sy selsema ok!!!
so, breathing da berterabur kat tepi2 jln tu..
sush sgt nk control prnafasan...
kpale lak pusing2..
kaki melangkah penuh longlai..
cuba kunaikkan smgt..
melihat alam sekeliling,
hanya sebentar cuma pulih, 3 minit slps itu aku tidak keruan semula...
moralku di mana??
ahhhh, jauh dibelakang, puas ku toleh, tp masih x kelihatan..
yg hanya ada...
senior yg x prnah putus smgt mmberi kn kata2 perangsang..
moralku..moralku..cpat laaahh..
namun, skala penurunan smgt serta moralku kian merundum dgn hebat dan drastiknya..
akhirnya, aku tewas dgn kelemahan mentalku,
aku kecewa..
kecewa yg teramat
aku tewas
tewas dgn hinanya
malu
itu yg melanda diri
malu pd org?? malu pd rakan2?
BUKAN!!
aku malu pd diri sendiri
aku gagal mengawal minda sedarku
aku gagal dan tewas
dua pilihan yg brlegar diminda ku
teruskan dgn lebih gigih dan brsmgt utk rakan2 seperjuangan
atau....
berhenti setakat disini dan beri peluang pd yg lain, agar kelak ko x merosakkan nombor2 di papan catitan itu......
=(

2 comments:

  1. rileks mira...
    u've done ur best..
    good job....

    ReplyDelete
  2. btol3....sokong adam...
    don't blame u'r self k...
    evrybody know u can do it...
    that day is just not u'r lucky...
    be strong..be what u are...

    ReplyDelete