Sunday, December 4, 2011

study group itu best!



seronok sangat kalau ade study group sendiri.
even xde la study sangat
tapi still enjoy
boleh belajar sama-sama
boleh share pengalaman
boleh tunjuk ajar
boleh tukar idea
boleh kutuk2
ehehehe...
lagi seronok bila tengah belajar
mama kata nak singgah kejap
oke tipu..
aku yang minta mama datang
sebab dah alang-alang lalu sg besi kan
ekekeke
so, minta mama tolong belikan mekdi skali
bukan untuk diri sendiri je
pesan untuk kawan2 sekali
mama n kakak yg sporting, sentiasa bg green light!
igt nak call n bagitau apa yang nak dibeli
senang
tapi kakak suruh message
mungkin sebab takut terlupa kan
maka
saya pun terhegeh-hegeh menaip message

saya- kak, tlg blikan gcb3,bigmac 1, spicy chicken mc deluxe 1, benjo 1

kakak- eh ade ke benjo? benjo burger ramli ke?

saya- ishh, mekdi malaysia ade la benjo, mana sama dengan indon (bukan niat mengutuk mana2 negara, tapi saja mengusik kakak, beliau baru pulang belajar di sana selama 6 thn, so perkembangan kat malaysia ni, dia kurenggg sikit)

kakak- biasa dekat indon makan nasi+ ayam penyet +benjo (ayat x mo kalah)

saya-haha..ok

lepastu mesej tidak berbalas
tiba-tiba rasa haru
terdetik dalam hati..

" ish, kang kalau dia order benjo tu betul2 kat mekdi, mau naya kene gelak dek org kat drive thru tu..."

so cepat2 hantar mesej

saya- kak, benjo tu xyah order tau..yang itu main2 je..mekdi mana ada jual benjo...huahaha

kakak= ko memang taw cik, nasib baik kakak x order lagi...n !@#$$$$(&^^^(bukan mencarut okey)

dapat call pulak
"acik, gcb dah habis..nak ganti dengan apa"
"oke, make it 4 spicy chicken mc deluxe, 1 big mac ala carte"

kan aku dah kata
dia ni memang akan order betul2 punya kalau aku x mesej
kompom gelak guling2 org counter tu kalau terima order benjo
terus tutup bahagian drive thru
x mampu untuk berhenti menggelakkan kakak..
sometimes kakak ni macam innocent je...keh keh keh
tp jgn tertipu dengan itu semua!
=)


mari makan2 kawan2

mereka yang sabar menanti

makan2
buat assignment
balik
tido
=)

No comments:

Post a Comment