Wednesday, December 7, 2011

its a weekend

assalamualaikum
pada weekend yg lepas-lepas-lepas-lepas
berapa kali lepas daaaaa
hahaha
so
korang tau la cite ni dah berkulapok, kulat..silap2 dah bencendawan siap!
ekeke
so aku memang dah aim nak pergi low yat
beli barang utk netbook aku ni


sebelum ni dah beli dah hub..
cantik sangat!
surface dye berkilat
memang sayang sangat kat bende alah tu
tapi sayang~~
bende alah tu x tahan lama
cepat je kiokk~
so this time aku beli yang proper sikit
mahal sikit je pon
tapi ade brand
biasa nya kalau yang ada brand ni tahan lama sikit
tengok jugak la brand apa kan
klo beli brand cap ayam semput pon x guna jugak
;p
bag ini sangat smart hokeeeyyy
tapi aku ngelat
bag netbook aku ni aku usung ke hulu ke hilir sebab sayang punya pasal
time beli ni, dia tengah offer..rm 39 je
suka sangat!
smart!
x rugi rasanya beli
berbaloi n berguna..
dah jadi multipurpose bag pulak..;p
ini pon ai gemar
shumell kan
disebabkan kaler merah xde
pink pon jadi la kan....
bolehhh laa..
harga?
tengok kat gambar!

ini adalah gambar budak yang selau sangat terlebih eksaited
mungkin terlebih makan gula
x pon terlebih consume chocz
may be??
=)
actually gambar ni gambar ai make up taw...
oke,, bukan ai mekap sendiri
tapi orang yg keje kat shizens tu yang beria mekap kan ai
ai pun tadah je muka
lepas tu seram je tengok muka sendiri bermekap
keh keh keh
senget je kan?
and this one ai grab dekat sg wang..as usual ai akan beli kat sumptuous
nama dia...
hokkaido durian cake!
pendapat saya?
cream puff n pancake are better!

No comments:

Post a Comment