Friday, August 26, 2011

zaman kecik2


dulu. masa kalian kecik2, pernah x makan gula2 ni...sya pernah!
walaupun rasa dia macam kesat2 sikit, tapi saya suka!
x tahu la kenapa..
dulu selalu jumpa gula2 macam ni
tp sekarang dah jarang.
so, bila hari tu terjumpa gula2 ni
terus aku beli sampai rm3 ke rm4..
dasar tamak kau mira!
hahaha
oke, bukan saya makan sorang2
share dgn kawan2 sekali
harap maklum ye..
=)
sila lepaskan rindu kalian kat gula2 ni dgn melihat 2 keping gambar yang saya tepek ni ye
(ok, merepek!)




i love chocs n rose! u??

bagi aku, pict ni cantik n menarik! x tahu sebab apa, naluri aku cakap macam tu. credit to the camerawoman! (ahahaha, puji diri sendiri)

and last but not least...cuba korang teka kat bawah ni gambar ape?


guess what??? aku terjumpa hari tu!


No comments:

Post a Comment