Friday, August 19, 2011

HORMAT!!

assalamualaikum...
oke, tgk tajuk dh taw..
penuh dgn penegasan, ye PENEGASAN..
dgn huruf yg besar dan disertakan lagi dgn tanda seru, sudah cukup menggambarkan yg aku tgh highlight kan tajuk tu, sila paham ye =) .oke dibulan yg mulia ni, aku tgh cuba mengawal emosi dan kesabaran diri aku...almaklumlah, time2 ni mmg macam2 dugaan datang. dan biasalah kalau di bulan puasa ni ada yg x puasa bagi perempuan, bukan x mahu tp x boleh kan..sila paham sekali lagi =) , tp....
inilah masalahnya kalau ade lagi insan2 yg memandang remeh perasaan org lain..aku tau kalian x boleh berpuasa, dan kalian lapar...tp boleh x hormat org yg berpuasa?? ape? x boleh? *dussshh!* yela, macam kau sorang je yg lapar kan? kawan2 kau yg puasa ni, penat2 training, confirm2 ade rasa lapar tahap gaban kan? dh tu, kau boleh main belasah makan je?? ewaaah2..xde perasaan ke? xde? xde? kalau kau x kisah, jangan anggap kawan2 kau x kisah, jangan lepaskan tekak kau je, sila hormat mereka2 yg berpuasa..dah la makanan kau semerbak bau kan? pastu kau boleh relaxxxx je mentekedarah? berbulu je mata tgk~~ape ko x reti nk ckp, eh, aku nak makan ni, korang kisah x? tanye ok? adab...ni x...suka hati kau je~ kalau budak kecik aku boleh terima, ini kalau stok2 yg dah boleh jadi mak budak yang buat perangai mcm ni, memang mengundang betul...aiiisshhhh, kan dh mula berapi! dh la, nak stop kat sini...=(

entry ini ditujukan buat semua..utk yg guys, klo korg x puasa, jgn mmpi la nk mggatal jadi laki org, pasang awek keliling pinggang..tp puasa x penuhhh~

No comments:

Post a Comment