Monday, May 16, 2011

makan lg?


hari ke 3 dah duk kat grand season hotel ni
agak kebuntuan la..
balik2 makan,tido,tgk tv,surf internet
n ulang la bnda yg sama hari2...
tp kan..kite start cite dr ptg smlm k~
jom baca karangan bergambar jom!
(aku memang suke wat karangan brgambar nih!)
still nak buat jugak entry even dah terlambat! kikiki


ni masa breakfast pagi, amek buffet pagi...so first thiing aku capai air kopi! aku pon x phm kenapa aku amek air kopi? kenapa x amek tea je? ikut gerak hati je, capai gelas terus brkenan nak tekan kat kopi, maka keluarlah air kopi super pekat tu! sumpah!! pekat gilaaaa, dhletak gula pon pahit sgt2...so, minum sikit je air ni!



ni makanan first yg aku capai, puding roti! tp aku x makan ni dulu, aku makan lassssttttt skali..dessert.. aku harapkan puding roti ni sedap,, tp hampeh...menolak! dr 5 stars aku boleh bagi 3 je kot....



yes!! ini makanan pertama yg masuk ke mulut aku pagi tu!! honey star n fresh milk!! yummmeeeeehhhhhh!!! sedap woooo, suke2.. cis, dasar kanak2...suka makanan macam ni! dh besau panjang pon still suke makanan cmni..nak2 klo dapatafresh milk, bukan bancuh susu sendiri..eh salah!! maksud ai....bancuh guna susu pekat or susu tepung laaaa~~~ =)


ni makanan mama!! x rasa sgt pon, so x boleh komen lebih2..biar mama je yg komen..kikiki
ok, next aku mkn ini!!! tosai plus kuah2 nye...yg blah kirimcm bantal tu idli ye kawan2..nk taw komen??? menolakkkk bebbbb!!! idli tu dh la keras, ntah brape ari la org hotel tu dok panas, freeze,panas freeze!! x ikhlas!! ni ke makanan yg setimpal ngan bayaran tu??
ntah apa2...name nak grand je..tp mknn sumpah menolak!! haiiihhh, cuba la ikhlas sikit buat keje tu~~~rating aku? 2 out of 5


lepas penuh perut makan pagi tu..eh slh! bukan penuh perut! sakit perut....hahaha, dlm tgh ari tu agh pon dtg laaa....dtg2 ckp lapar..caiitttt!!! pantang nenek moyang ai ajak makan..kompon ai nk join!! kahkahkah!!! so pegi la makan kat luar...aku makan sup perut, mama n angah makan bihun sup..babah? ohh, babah meeting...jadi..bertiga je la kami~~

malam kuar g makan lagi..opkos la nk dinner kan? ko hengat aku boleh dok diam tkat dalam bilik hotel yg sejuk tu tnpa makanan?? ohhh tidakkkk!!! nnt kompon ai akan tarik selimut, tutup selimut n tarik balik n tutup balik...x tentu arah la kan....kiki, ni papadom n keropok ikan yg biasa tu la....igt nak makan masa makan nasik...tp dh abez dulu daaaaaa...kikiki


yg kerang tu ai punyee!! tibai sorang2 je....seronok2...masa tu aku pilih naso goreng cili padi..angah pon sama..mama n babah order ape ek? lupe lakk...macam biasa..air aku, laici susu..tp kali ni laici dia ade 5 je, (still byk ok!)...
orgkt kdai pon peramah, so totally..not bad la~



ceehhhh, blog aku astik cite pasal makanan je...igt ni ape? blog jalan2 cari makan? kui3 ;p

No comments:

Post a Comment