Monday, April 8, 2013

malam pesta muda mudi bertema kampung~~

hidup ni penuh warna2 kan
penuh rasa
kadang2 ceria je warna
kadang2 suram je
kadang2 manisss je rasa
tapi kadang2 ada yang pahit dan masin
tak kurang juga yang tawar
so mahu atau x
kita kene tempuhi juga
so
sekarang sebenarnya aku dah melalut jauh
aim utama sebab nak tunjuk gambar nips kalerpul yang ai amek
itu je
hahahahahahahaha
itteww shukee wane2 ni..antekkkkk

so beberapa bulan yang lepas
muahaha
aku terlibat dengan function
tema dia kampung
so ai dengan jiwa kekampungan
desa sangat ni
dah pening nak fikir pakai baju apa
biasa la..perempuan
asal ada function je kemain risau nak pakai baju apa
haha
padahal ada orang lain kisah ko pakai baju apa??
kalau ko x pakai baju tu yang orang kisah...muahahaha


ni aku n cik kiah zurul
pilihan baju yg simple. kain batik+t-shirt

auuwwwww... gadis melayuuuuuwwwww..
gediks!

my roomates


dengan jejaka n pakcik kampung 
meriah 
n yang penting semua memberi sokongan dan kerjasama yang padu untuk menjayakan tema kampung ni

ai is bersimpuh
bhahahaha
sila muntah sekarang!

bersama ketua kampung dan anak kampung nakal
haha

adalah perkara biasa bila aku kene kipas jemputan
tapi
menjadi x biasa kipas guna daun gabak besar ni
lagi yang x biasanya bila saiz daun melebihi saiz aku
=)

orang kampuang sedang bermain smart phone
eh 
sedang bermain congkak, batu seremban, dan sekutu setungau dengannya


auuuu cakkkk!!!
kan! kann!!! aku dh cakapppp
daun ni dua kali ganda besar aku!!


setiap kali jamuan mesti ada makan time!
nama pon jamuan kan...
tapi kelainan kali ni 
kitorang makan dalam dulang
lama dah x rasa makan macam ni

disebakan gambar tunggang terbalik n ai is malas nak rearrange
maka tengok la semuanya tanpa ikut kronologi kisah sebebenar
ni masa jemputan tiba

apa lagiiii... pakcik pon bukak la langkah kuda2....
haha
kemain sambut dengan silat

perut lapar?? 
apa lagi...
makaaaaaaaannnnnnnnnn
apa yang aku nak puji
sedap!!
tp disebabkan aku bongok sikit bajet nk kontrol ayu
maka malam tu aku kerugian
sebab aku makan sikit
haha
padan muka!



kak, doposen kak~ muahahahahahahahahahhahahhaha




auuuuwww, gadis gedik dan teruna bajet..hahahahaha

sidai kain konon
ampaian pon dah tinggi kemain
kalau betul la tinggi ni ampaian rumah aku
memang aku xkan sidai baju
oke
oke
aku sidai
tapi aku kene sediakan kerusi!
cisss


lastttt
kenangan bersama ketua kampung!
kellllaaaassss

hai ketua kampung =)

No comments:

Post a Comment