Sunday, March 31, 2013

sem terakhir sebagai pelajar degree

assalamualaikum~
pejam celik pejam celik
aku kat sem 8 dah sekarang!
sekejap rasa masa berlalu
dulu hingus meleleh-leleh lagi
selebet je masuk kelas
serabai je pakai uniform pergi kelas
now
alhamdulillah
masa banyak mengajar mengubah
terlalu lama x mengarut kat blog
as usual
reason mesti busy kan
student life~
kalau dulu macam x nampak sangat aim 
tapi ince masuk tahun 3, baru terasa betul2 nak focus dalam belajar
baru nak hegeh2 merangkak betulkan balik pointer gpa/cgpa
haha, padan muka ko mira!
tp its ok
better late than never
orang kata biarlah buat sesuatu tu untuk kebaikan diri sendiri dulu
tapi apa yang aku nampak la~ kebaikan pada aku adalah aku happy tengok mama & babah seronok bila aku dapat result yang menepati piawaian dan kehendak majlis tertinggi kat rumah tu..haha ;p
so
itu kebaikan pada aku
itu keseronokan pada aku
walaupun aku rasa kesedaran aku tu agak terlambat daripada waktu yang sepatutnya
but
better late than never rite?
;p
biar orang kata x kan kemana pelajaran kau tu sangat bila kau dah tauliah nanti
biar orang berkata
sebab diorang just boleh berkata
aku merancang
tp sebaik-baik perancang of course DIA =)
hari2 sebagai final sem  student memang bagi aku hectic!
isnin dengan rabu aku akan habiskan masa kat dalam lab from 9 pagi sampai kadang2 tu pukul 5 petang
8 jam tanpa duduk
ada masa2 yang siap berlari2 dalam lab
sebab nak kejarkan flocculator machine tu
selasa & khamis memang kelas dari pagi sampai ke petang non stop
jumaat ada satu kelas je
8-10 pagi
so
penat letak tepi
kehendak lain masa baru penuhi
janji projek jalan
janji semua settle
janji aku graduate
janji mama babah happy
=)

No comments:

Post a Comment