Wednesday, July 6, 2011

MYSA programme -part 1

assalamualaikum...
jam menunjukkan pukul 0117H
OMG!!!
dh lewat!!
esokaku ade amazing scientist race!
berlari dgn memakai lab coat?
atau..
ahhhhhh, tunggu je esok k??
actually aku tgh mengikuti1 program ni..
nama prgrm ni MYSA
bukan MYRA ye...MYSA!!!
MYSA tu ape??
alaaa, MYSA tu mcm ulat bulu..
klo kene bdn,,, gatellll!!
hahha(sila tiru gaya cite p.ramlee tu)
MYSA tu stand for malaysian young scientist assembly..
huaaaahhhh!!! scientist giteewwww!
hahahaha~
1st day x banyak pon aktiviti..
just sampai, daftar penginapan...
owhhh!! sy teruja!
teruja tahap gaban la!
sbb before this aku selalu tertanya-tanya...
macam mana ek tido kat rumah kedai?
selesa ke x? besar mana? mesti xde life kn??
oke, tanggal 4 julai 2011 aku dh rasa itu semua dan segala persoalan aku dah terjawab...
penginapan yg disediakan oleh pihak USIM selaku penganjur adalah di penginapan akasia
mmg betul2 atas lot kedai,
rumah yg kecil untuk hidup bersama keluarga tp selesa la jugak untuk penuntut universiti untuk dijadikan penginapan atau asrama atau hostel mereka...
rumah ni ada 3 bilik..
2 bilik mampu memuatkan 2 katil manakala lagi 1 bilik tu hanya mampu memuatkan sehelai katil(perosak bahasa!)
total, 5 org 1 rumah...
yg aku suka nya kalau USIM ni jdk penganjur, mereka mmg dh sediakan bantal n cadar...
bagus kn??
tahun lepas aku masum pon kat USIM dan diorg sediakan jgk semua2 ni..
bagus2!
selpas registration kami berehat dan malamnya ada sesi pecahkan ais bersama kumpulan masing2..
apa itu pecahkan air?? ohhh, bahasa german nya ice breaking....
heeee ;p
aku dh penat sebenarnya sbb br balik dr gala night di hotel equatorial bangi..
maka dgn ini mata aku x mampu nk bukak dgn lama lg..
aku harus tido dgn kadar yg segera dan entry aku bersambung~~~~~~

No comments:

Post a Comment