Monday, July 18, 2011

aku teruja!!!!


assalamualaikum...
aku lupe la kisah ni terjadi pada tarikh bila..
tp yg penting masa ni adalah pd hari ahad yg lepas...
pheeeeeeewwww,
ai mmg slalu ketinggalan zaman!
dah lewat br nk tergedik2, terhegeh2 hapdet blog!
mintak mahaaappp la ye!
ai bukan sengaja pon!
busy sikit...
maklum laaa, ai kan student yg berkakilebar(brkaliber)
kikiki, oke! itu perasan sbenarnye! =)
as usual, klo keluar, kompom ai cari kedai makan kan!
Makan dan ai ni dah umpama isi dgn kuku!
x mampu dipisahkan!
dasar kuat makan kan??
so kali ni, atas suggestion, kitorang pon pegi mencuba selera tekak di Popeye..
selalu lalu lalang kat situ, tp nafsu nak makan kat situ x pernah pon bergelora!
hahaha...
so this time ai nk cuba lah!!
ai amek set hapekebende tah!
ni la yg ada!
atas tu biscuit and bwh tu ayam dia



ada sweetcorn n aku upgrade air aku, kene tmbh sehengget je!, pastukan... kalau kat mekdi or keepci kan, kalau nk amek sos tu..dia dah sediakan bkas utk sos kat tepi box sauce tu kan? kalau kat fastfood ni, dia da sediakan awal2 lg dlm dulang..sediakan 2 je...
aku pon..gulps????
ni nk jimat ke kedekut ni?
hahahahahahahahahaha....


ini sweet corn nye!!! oke, overall komen ai, x sodap poooonnn,, maap la ye, ai ni suke berterus terang je skrg...ai xmo pelanggan tertipu...so far ayam dia mcm kau buat ayam keepci sndiri kat rumah,,pakai tepung yg bleyh beli kat supermarket tu...kalau mama ai buat pon lg sooodaaapppp!!! ayam dia macam masin lak! n fish fillet die pon masin even ai dah terendamkan fillet tu dlm air pepsi! hik3..x sengaja, tertumpah!


pastukan ai jalan2 cuci mata, tgk baju2 raya yg bakal disambar nnt! hahahaha, oke, cukup gune kan perkataan ai, rasa macam hipokrit gila ....
aku ni kan perut buaya!
salah!
perut beruang kot!
asyik lapoorrrr je...
nak kata x baca bismillah, eh,,eh,, bace taw!
nak kata gemok?
aku mmg gomok pon!!!
huahahahaha.
tp berat maintain hokeeeyyy!!!
aku slalu dgr mmber2 aku duk kecoh2 cakap pasal creampuff kat mines tu sodap!
aku pon mcm x keruan la kan?
tidur x lena, mandi x basah, makan x kenyang..
haha, hoverr gilaa kau mira!
so, aku pon nak gak makan creampuff ni!
jom la try!!
kat mines, dkt dgn tangga!!
ade tiga pilihan,
aku pilih durian n yogurt
harga dia pon not bad, oke je~ setanding dengan rasa

ni box dia yg simple n nice

tadaaaa!!! sedaaappppp!!! terliur sgt dah ni...
aku dah la tgh lapar ni!
gulpssss...
yummmeeeehhhhh!!!
korang try la! try la! sedaaapppp!
rasa durian ni fresh, n sedap makan sejuk2...
yang yogurt tu biasa2 je...
tp still ok!
lepas puas aku makan...skrg turn ikan pulak makan!!
oke, salah satu sbb aku nk g mines adalah sbb ikan2 kat dalam tasik di sini yg sgt gemok, montel, besar nk mampos, n kau kalau sape2 yg spesis cam aku ni, kau boleh jdk sawan sampai menggelupur n keluar2 buih dr mulut sampai terlantar kat lantai mines tu tgk ikan2 ni semua...
semuanya pelahap!
huahuahua...
aku sanggup pegi beli roti yg besaarrr punyaaa, utk bagi ikan2 ni makan..
mcm terapi minda lak rasa...
seronok n enjoy tgk ikan tu rebut2 makan...


kau tgk!! kau tgk!!! arggghhhh~ geram taw!!!
see!! saat2 ni yg buat aku nak jadik duyong! perghhhh!! rasa nak terjun je dlm tasik tu n join rebut2 makan roti skali...hahahaha, mesti best kan??
tp...
kalau aku terjun2 aku terus tukar jdk duyong, ok la..howttt giteeewww..
pastu bleyh la aku ckp cmni kat pengunjung
"ohhh pleaaseee, no comment~ no picture,,pleaseee, pleaseee~~"
dgn gaya gedik2 giteewww hahahaha...
tp
klo tukar jdk dugong???
haaa, x naya kau???
kompom ikan2 lain x nak berebut makanan dah, semua ikan2 tu bagi kau makan semua roti tu!
diorang pandang je dr jauhhh!!
huahahahahahaha...
aku sawan kot tgk ikan ni tonggangterbalik berebut kan makanan!
ada gak keluar belon2 atas kepala
"ishhh, ni kalau bawak tangguk pon best jgk ni!"
hahahaha

byk x??? ini semua anak2 ikan yg comel mcm ikan bilis!!!!
geram lg!!!
tp kan...
ada jgk pengunjung yg terlalu bermurah hati!
aku mmg salute abez la kat pengunjung yg mcm ni..
sgt murah hati dia ye!
kalau aku...aku beli roti banyak2 je...
aku x de la kaya nak beli kan lamb chop ke, steak ke, chicken chop ke utk ikan2 ni makan...
tp......
oke, ada yg bg ikan2 ni minum air tin wooooohhhhh!!!!
pergh..
air ber cafaine summore!!
ni mesti x nak bg ikan tido kan?
nak suh ikan tu hiburkan pengunjung2 yg datang bertenggek kat tepi tasik tu utk tgk keletah ikan2 ni ha....
superb la sape yg dah sumbang kan air coffee tu!

owhhhh... ini lg bagus! kau igt kau je pandai merokok? ikan pon pandai taw!
ikan zaman skrg!! well~~~ hahaha...
jgn main2..
rokok mahal tu!
bukan rokok daun taw!
kahkahkah...
so, ikan2 skrg ni pon x selamat nk dimakan...
sbb diorang pon dah pandai merokok!!
ni mesti pengunjung yg ajar diorg merokok ni kan?
ish..ish..ish...
haaa?? ape? x cukup?? nah amek!! 1 plastik kaw dpt wahai ikan...
ni msti kes sakit hati, x pon geram yg melampaui batas terhadap ikan2...
kalau aku duk la cubit2 kan roti tu...
senang sikit ikan tu nak makan...
ni ada yg bagi dgn plastik2 terus!
oh pengunjung!!!
kau mmg berhati mulia suci lagi murni!





hahahahahahahahaha...
ini part yg x boleh blah!
ohhhhh, kau dh bg makan roti mahal, kau dah bagi hisap rokok, kau dah bagi minum air kafein...
skrg kau bagi resit kat ikan2 tu?
oh lupe lak...
mana ada benda free kn skrg?
hahahaha..bijak! bijak!!
pengunjung zaman skrg mmg teramat mulia hatinya...
i loooiikkkeeeee~
oke la....
tq la!
terhibur jgk hujung minggu ai kan!
hahaha..
oke!
papai!
wassalam!!







2 comments: