Monday, March 28, 2011

si talam dua muka!

aku x phm dgn kerenah manusia...
kalau kita tegur, dia sound kita balik...
ok, contohnya...
aku ckp x baik la buat tu...jgn takut kat manusia je, tp Allah maha melihat, x nk takut...
alih2 dia sound kita balik..
before ckp tu, tgk la diri sndiri..ada buat kesilapan ke x??
ok, fine...aku mmg x lari dr kesilapan, aku sedar dosa aku menggunung tinggi..
tp
aku cuma dgn ikhlas hati hendak menegur..
feedback nye??
aku yg kene smash balik...
so..klo mcm ni...smpai bila manusia nk maju, islam nk terus maju..
ok! kalau kau taw aku ada buat silap..
kenapa kau x dtg jumpa aku personal n tegur aku???
kenapa?????
yg kau tau hanya mengumpat, mengutuk n mengeji..
tp bila kau perlukan sesuatu..
pandai lak buat muka kerang busuk terhegeh2 nk mintak tolong itu, tolong ni...
mintak belanja itu, belanja ini...
walhah kau tu TALAM DUA MUKA!!
aku benci kau manusia....

tersangat benci, n aku da remove kau dr friendlist aku, aku x perlu kau utk jdk kawan aku, senior aku mahupun junior aku!!

No comments:

Post a Comment