Thursday, March 3, 2011

aku jatuh hati lagi! ;p

ouhhh!!
semakin hari semakin seksa rasa hati...
memang betol kata org tua...
jatuh hati dan jatuh cinta itu adalah sesuatu yg menyakitkan!
sumpah!!
sgt sakit..
teramat dahsyat sakitnya...
nanar rasa hati ku...
asal balik kelas je..
cnfirm aku mncarinya...
aku x kan pernah jemu!
x akan!!
cinta yg unik buat diriku...
sgt!!
terseksa...tp aku tau, hasilnya kelak...pasti buat ku tersenyum kegembiraan
aaahhhhhh...
aku sndiri lemah dgn perasaan ini, sakit,,,,
kerana
cinta itu memerlukan pengorbanan..
sgt besar pengorbanan yg aku perlukan dalam merebut cinta ku ini...











































































































ouhhhh!!!
aku jatuh hati dan jatuh cinta pada kek2 yg di deco cantikkkkkk~~
rasa nk nangis je.,., kene taji teruk2 pon x rasa seksa macam ni taw!!
nk pegi kelassss!!! MAHAL oke!!
ok! saving dr skrg!!
nk cpat2 pegi kelas!!!

No comments:

Post a Comment