Monday, January 3, 2011

balik rumah...oooo..balik rumah...oooo...ati girang!!



ok! meh nk cite ni!!
aritu...31 dis 2010..
aku dpt cuti..so, bleyh la balik rumh! yeayyy!!
lpas bli tiket kt bukit jalil..aku pown p la jln2 ngan mr gomox..
igt nk ajk syekha join skali..
tp apakan daya..syekha nk kene buat kad bank..kad die hilang..huhuhu
ok, after bli tiket bus
aku pown g ah times square..
fikir punya fikir, so kami pown decide nak pegi tengok wayang..
sampai2 je, dgn muka penuh ceria ni..cari masa yg sesuai dgn bajet masa kitorang
tp, alangkah sedihnya hatiku ini, bila xde masa yg sesuai
so, tukar plan b!
pegi main bowling!!
yeahooo...
main 2 games..die menang lg..
opkos die akan menang klo lawan ngan aku
caiiitttt!! geram nk mmpos..
good job! 2nd game die dapat score 145..cayalah you..
beza gla saiz kasut aku ngan encik gomok..saiz 3 vs saiz 10...
next? owh...perot lapaaarrr!!
jom cari tempat mkn jom!
ok, part ni yg selalu sgt duk kami berbalah..
susah sgt nk pilih tempat makan..
at last..
haaaaa....hamek ko!!
budak2 zaman skrg...ish3...hehehe

sedap! char kuey tiow yg byk taugeh!
ni nasik goreng encik gomox
pekena char kuey tiow kat penang village..
mr gomox order nasi hape ntah..
pinggan x nak besar gedabak lg kowt
pastu minum ni!!
water melon n orange frizzie

da kenyang suma...
panggil waite..mintak bill..
ok...cuba teka brape?
2 org nye mkn k..
ok dah teka dah?
jwpn nya....
silalah lihat resit ini ye...


maaf tunggang terbalik gambar!(sila abaikan background)


kenyang!!kenyang!! kenyang!!!
next, d sebab kan hari tu adalah hari jumaat..
maka..encik gomox nk g solat jumaat..
jd..sy akan d tinggalkan keseorangan..
mula2 igt nk lepak kat surau ladies je..
tp..
alang2 da ada kat times ni..
ape kate try massage kat sini!
aku amek package body massage n fish spa..
hahahahahahahaha..
(eh, apsal ko tetiba lak gelak ni mira?)
well....aku sgt geli bila kene geletek kat kaki ok...sgt geli..antara tmpt sensitip!
time fish spa tu..bleh lak ikan2 tu main geletek2 kaki aku..
sumpah geli! x tipuuu!!
geli sgt2...
aku da gelak sorang2 da..
utk elak kan org cakap aku gila..
makanya,,,aku pown duk ngadap phone sambil mssge ngan encik gomox n pura2 gelak baca message..tp hakikatnya, aku kene geletek ngan ikan sampai gelak sorang2..haha
tp kegelian tu x lama sgt coz ade la sorang mamat ni n anak2 die pown nak wat fish spa..
mungkin banyak sgt sel mati,,sampai sume ikan nk kerumun kaki die!
wehhh!!! mane aci!! aku nye ikan sume da g kat kaki ko..
perghhhh..x aci ah cmni...hehe
ikan byk lagi time ni, tekun diorang geletek aku! geli gile!
tinggal sikit je...yg lain da g kat kaki mamat tu ='(

da cukup masa, aku g kat satu tmpt bertutup..body massage!!
seronot2...relax sikit rasa badan ni..almaklum laa...baru lepas training,,so semua sakit2,,
sakit badan, sakit bahu..aunty tu tekan kat tempat yg stress lak tu, mmg besh!!
tp yg x besh nya sebab rasa berminyak2 sikit..
da siap semua, badan da rase ringan..
aku pon ronda2 sorg diri..
membawa hati yg lara..ceeewaaahhh..haha tipu2..
tengah2 aku leka tengok ragam manusia n barang2 yg cantik molek tu..
ade lah sorang manusia ni pegi terperanjat kan aku ikut blakang...
weyh!! ko igt ni rumah hantu ke??
ni shooping complex la weyh!
aku x terperanjat pon..cuma pelik, manusia ni kenapa?
pusing2 je tengok.....eh! encik gomox! sori..nasib baik x mencarut kat saudara gomox ku ini...hahahaha
pastu pegi low yat lak..
my sweety ni saket tenat..
mulut die kene kancing gigi, so x boleh bersuara..
alih2, my sweety ni kene quarantine!
nasib baik masih dalam warranty..
alhamdulillah...jimat duit ku ini..
next kitorg da nak gerak g bukit jalil..tp..tp..
eh! secret recipe!!
jom singgah beli..dari dulu lg nk g beli kn..
aku pilih choc indulgence, gomox pilih marshmallow strawberry
ntah ape la rasanya..
sbb x pnah cuba..
biasa amek yg cheese, choc indulgence, oeo choc, black forest, tiramisu, n yg sekutu dgnnya...
pastu rushing2 nk g lrt...
tengah jln2 ni, tetiba teringat encik gomox nk withdraw duit, maka dengan itu,
seharusnya diri ini bergerak ke 7e di times tu untuk mengeluarkan sebilah duit,.
haha(klo cikgu bm baca ni, cnfirm mati aku kene cekik2)
dah baik punya queue ni..tetiba machine tu tamo accept kad bank aku!!
menyirap gila babeng haku!
mr gomox lak baru perasan kad bank dia xde dlm simpanan peribadinya, ade kat member..
haa, muka da gelabah habes da mamat tu..
so, x kan aku nk tinggalkan encik gomox ni dgn sehelai sepinggang beserta lemak2 nya sahaja di kl..beliau perlukan duit utk makan, sbb beliau merupakan insan gemok yg kuat makan dan minum..mungkin tanpa tidur, beliau masih boleh survive tp tanpa makan dan minum walau hanya sebentar cuma, muka belliau akn berubah menjadik gergasi ganas!
hehe, maaf ye encik gomox!
so berlari2 lah aku turun ke atm machine kt level bwh...
yes! da dpt kuar duit!!
next!! bukit jaliiiiillll!!!
sementare tggu lrt kitorg smpat lg membaham kek choc indulgence..
n masa dlm lrt encik gomox nye muka da lain macam...
aku tanya kenapa?
dia cakap dia risau aku terlepas bas..
aku ngan selamba badak pon ckp ah...relah ah..pakcik driver tu bukan nya askar..lambat seminit dua x kan nya dia nk blah...si gomok pown senyum..
setujukah beliau dgn ayt aku tu? or sekadar tersenyum mengambil hati?
at last, smpai dlm pkul 4 lbeyh sket..aku lari g kat bus..encik gomox lak g amek baga yg kitorg simpan tu...
sampai2 je..bus aku da nak gerak!!
weyh pakcik!! alamak..kurang sopan di situ...
pakcik2..sambil buat muka menggoda n super cute, aku pon menahan bas...
eh,, pakcik tu berenti laa =)
mata da besinar2 da...mcm baru lepas shine ngan brasso..hehe
pakcik tu bukak pintu n tanya bas aku pukul berapa..
n dgn penuh kondifen aku melangkah masuk sambil bagitau bas aku pukul 4..
pakcik tu balas ape taw x??
awk naik bus belakang la..bas ni da penuh..
haa???? perghhhh..geram membuak2...
hampa, sedih, kecewa...
mana boleh! aku da beli kot tiket! grrr,,,,
setengah jam tunggu next bas utk gerak..mr gomox da cool kan aku..
die rase bersalah sbb dia rasa mcm dia puncanya..
tp, aku x salahkan dia pon..
haahahahahaha..
tetiba ter emo lebih
mungkin sebab pakcik tu x layan aku buat muka comel td kot!
tu yg hangin tu..
cuba kalo pakcik tu layan..
sah2 dia suruh kosongkan tempat utk aku..
x pown bagi la aku duduk sebelah driver..
oke, nk lg mantop! bg duduk atas pangku die pown jadi la kn...hahahahaha
gila nye budak ni!!
oke, bas pown gerak ke melaka...
penat dah melambai2 tangan kat encik gomok, dia sempat lak buat pose2 ala model bus gitu...hahaha
sengal!
igtkn dalam bus bleyh tido dgn aman dan sentosa, tp alangkah sedihnya hati ku..
pakcik ni ajak berborak lak!
pakcik...
sy ngantuk....
alih2 nekad kan hati,
mals nk layan pakcik bus,
aku mau tido!!
zzzz...............
.............
.................


1 comment: