Thursday, January 13, 2011

accident??

da lame da patutnya hapdet bende alah ni..
tp sibuk sgt dgn aktiviti2 n kebengongan berukband yg teramat dahsyat menyebabkan aku terpaksa menanti masa yg sesuia utk menghapdet segala cerita2 baru..
ok, ko da tgk tajuk kn?
so, taw la aku nk cite pasal ape..
aku juz nk cite pasal atuk sedara aku yg accident time die balik rumah die kat singapore..
da la dia baru pulang dr cuti2 malaysia di langkawi, so keta dia mmg sgt penuh dgn brg2 n cenderahati utk keluarga n cucu2 di singapore..
kejadian ni berlaku di km 172(klo x silap ah)
da lama berlaku..so x igt sgt detailnye..
lebuhraya utara-selatan kat area yongpeng...
aku dapat berita dia accident masa dalam bas 31 dis 2010
time ni aku otw nak balik rumah..
alih2 dapat call dr mama cakap atuk accident, so diorg nk rush ke sana..
jadinya, mereka akan ambik aku kat melaka central n terus g yongpeng...
seronok sgt sbb dpt kumpul 1 family balik..
yg x seronok sbb atuk accident..
siaaannnn atukkk..
syukur penumpang semua selamat..
klo x, cnfor trauma nenek2 sdare ku itu kn..
jom tgk gmbr je la..
ckp byk pown x guna kn...kn...
abez enjin....honda civic kowt!

cian kete ni da masuk ward....

No comments:

Post a Comment