Wednesday, April 21, 2010

CINTA


Di Dalam Hatimu
Tlah Aku Temukan
Arti Kebahagian
Bersama Dirimu
aku Merasa Berarti
Sanggupkah Dirimu
Untuk Bertahan
Hingga Waktu Tak Berjalan
MenCintaiku
Walau Bintangku Tak Terang
#
Cintailah Aku Sepenuh Hati
Sesungguhnya Aku
Tak Ingin Kau Pergi
Takkan Mampu ku Hadapi Dunia Ini
Betapa Hidupku Takkan Pernah Sama
Bila Kau Tinggalkan Ku
Tetaplah Disini Saling Memiliki
Selama-lamanya
#
Cintailah Aku Sepenuh Hati
Ooo… Tak Ingin Kau Pergi
Takkan Mampu ku Hadapi Dunia Ini
Tiada Arti Semua Bila Kau Pergi
Genggamlah Tangganku dan Peluklah Diriku
Saatku Jatuh Nanti Menangis Sepi
Back To ##

p/s luv this song~ 1st time wktu dengar lagu ni kat hot f.m,da tertarik,x tau la ade ape dengan lagu ni..
cinta??
nak describe cmne eh?
abstract!
itu yg aku taw..
TAPI!!
cinta yg paling agung
cinta pd yg SATU
cintakn Allah =)
bile kite cintakan Allah..
baru kte kenal pengertian sebuah kehidupan..
kan? kan?
lots of luv~miera little red~

No comments:

Post a Comment