Wednesday, February 2, 2011

cuti itu menyeronokkan!

people!!!
aku start cuti hari ahad hari tu...
seronok sgt!
arini ulg tahun hari lahir angah yg ke 22!!
HAPPY BIRTHDAY angah!!!
semoga pnjang umur n dimurahkan rezeki
serta dikurniakan nur dan hidayah yg melimpah ruah banyaknya,,,
ikhlas dr acik yg comel lg kiut miut!(kahkahkah)

ari isnin
sebok dok gatai2 buat donut keledek..
jadi ke x?
jadi la jgk..jnji boleh makan...
huhuhu..
selasa...
yes!!!
arini buat kek lagi...almaklum la
esok kn birthday angah!!
1st time dalam adik beradik aku, aku wat kek...
kikiki...
sebenanrnya dulu bukan x nak, tp x pandai lg...
kali ni fresh cream utk filling mmg mnjadi!
cantik jeee...
tp kek n coklat ganache x brape nk smooth,..
trbalik dgn 1st trial dlu..
xpe2..
ape2 pon..
da siap n da mkn...
x smpat sejuk da mkn
sbb da pukul 12..
makan kek pukul 12...
pastu tibai durian sampai 6 ulas..
pisang coklat sebijik
kenyang yg teramat
sebb before that aku dah makan tomyam n ikan stim yg mama wat!
memang da superb la!
xda sapa2 bleyh challenge nya!
terbaik dr ladang!
gambar nnt2 la upload, tggu mood rajin tu dtg dulu...
jap lg nk lawan bowling ngan mama, angah n adik...
sori ye kakak n babah...
bukan xmo ajak..
tp kakak jauh, kat indon sane...
kakak g la maen ngan bapak2 n ibuk2 disana ya...
babah lak keje kt serawak...
wink!!
klo ade kat semenanjung besh gak!
lawan ngan babah
cnfirm babah kalah laaa!! hahahahahah
=)
gtg!
out!

1 comment:

  1. pergh.... Mira mira.. x sgka ko dah ade BLOG..x btaw aku pun..:PPP

    ReplyDelete