Thursday, October 21, 2010

tinta hati

perjalanan hidup memang sukar..terutama ketika usiaku menginjak dewasa...pelbagai onak dan duri, serta ranjau berliku yg harus dan perlu aku tempuhi! moga Allah pinjamkan aku sedikit kekuatan utk aku terus gagah melangkah dan terus melangkah sehingga aku akhiri perjalanan ini...sebuah perjalanan yang aku tidak ketahui dimana penghujungnya, yg mereka tidak ketahui dimana akhirnya dan tidak ada walau seorang pown yg mengtahui penghabisannya nya bagaimana,adakah aku akan tersungkur kekecewaan atau menangis kegembiraan kerana tamatnya sebuah perjalanan yang amat mencabar.usaha adalah peneman perjalananku dan ikhtiar adalah angin2 lalu yang meniupkan semangat buatku.untuk terus bersama usaha melangkah ke garisan penamat.

3 comments:

  1. hidup ibarat air sungai mengalir
    takkan smpai ke laut andai segala likuan gagal diharungi

    ReplyDelete
  2. yeah!! agree with ur statement fren! tq!

    ReplyDelete