Sunday, May 2, 2010

outing



ok!!mase outing yg pendek dengan masa perjalanan yg panjang;;
at first g msjd india..menemani rakan ku..
breakfast kt mcd..as usual..breakfast meal no 2 with a cup of tea~
kenyang!!
ok, then,kami jln2 membeli belah..
aku juz beli facial wash utk bwat spare..as usual,aku de 1 utk gune, 1 spare..
bekalan mase depan..lalala~
pastu kami kebuntuan..nak g maen bowling!!
tp...tp....xmo g times!! x suke!! mereka ramai d sane!!
ok,,pk punye pk,,ktorg sepakat g IOI MALL..
gosh! jauh gak kowt, tp x pe,,teksi ade,,lg pun bukn aku bayar duit taxi..thnx ye insan berhati mulia sbb byr seemuuuaaaaaa duit prjlnn kami hari ni..(muke puas ati)
di IOI, aku kejar bowling!! yeayyyy!! cnfirm longkang sasaran ku..ye ah~~ berbulan kowt x maen~
maen 2 games..
1st games 66..perghhhh...mcm tuttttt je!!! buat malu je dengan adik kat seblah, dye maen pun terer la weyh!!
haaa,,,time ktorg maen tu, kt lane seblah de anak beranak ni..anak nye name akmal..kecik lg...
ok, actually tgk name bdk tu pown through score screen..hehe..name ayah akmal (abah)..ok
aku x kuase nk tanye abg tu..eh..pakcik tu..
2nd game..aku dpt 99, pesaing aku dpt 110..x jauh mane la kn..tp..
sedang kami maen..rupe2 nye,pkcik lane seblah ni, sokong aku!! seyes la weyh?? bukn aku ckp...
pesaing aku yg ckp..
sbb dye perhati pkcik tu sgt fokus n concern dgn permainan aku..
wakakakakaka...
hai la akmal..naseb la x lame akak mira main kat situ..
klo x, akmal da dpt mama tiri da..

muahahahaha(gilos!!) ok..aku merepek lg,,,hahaha
pas maen,kami g makan kfc n jln2..
i bought smthg!! aku pk nk bg bnde ni kat DYE
tp...tp...should i? huhu...
ok, lpas mkn..aku g la guardian..haa!! baru igt nk beli lip balm yg da rosak!!
aku sgt memerlukan lipbalm akhir2 ni..
sedang aku leka pilih2 lip balm..dtg makcik promoter..
dye suggest kn aku beli lip balm clinelle..ni ha rupe lip balm tu

ok...aku x taw pe yg bez nye dgn lip balm ni..lg pown mcm x femes je kn..so, makcik ahmoi ni xplain la kat aku mcm2..bla,ba,bla n bla...
punye smgt dye explain kt aku..
smpai dye bgtaw yg dye pown de bli satu...
aku angguk je la..
dye igt aku x caye kowt..dye ajk aku g tgk lip balm dye..
ok fine, aku pown sengal g ikut je..
dye tunjuk lip balm dye yg same brand tu..
pastu dye siap bukak n pakai lip balm tu dpan aku..
apekah motif beliau??
n lpas pakai..dye tunjuk dye punya bibir yg "moist" tu kat aku..
ok fine, makcik ni obses sgt lak..
aku pown mgkin terpengaruh..n aku beli..
ape2 la..jnji lip balm!!
yes!! da bli lip balm..
huhu


opsss, before balik bilik td..g bilik zuzu..
dye bg makan blueberry tart!! yummy2..thnx zuzu..
n zuzu cite dye t'nmpk DYE tgh bli donut kt big apple kowt...
hurm..
ok...
DYE da bli mknn
so
dye mgkin x kesah dgn ape yg aku bli..
ok..
fine..
aku x perlu buat cmni lg..
so..yg aku beli ni nk watpe??
mkn je la~~ =(
huhu..
touching dgn sndirinye...hehe
ok, out~ nk tdo..mlm maw pulun!!!



p/s==> DYE diatas adalah TEMAN yg paling aku syg dalam dunia =)

No comments:

Post a Comment